Mijn eerste reis - Reisverslagen van Cicilia Mennink - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Cicilia Mennink - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

De eerste trip is niet zo ver weg, met de EDT Protea naar de Noordzee voor duikwerkzaamheden. De planning is dat het ca. 9 dagen duurt, maar dat is met recht een planning... Meestal lopen de dingen anders, zeker in november qua weer en zo.

Recente Reisverslagen:

12 November 2015

EDT Protea offshore project op de Noordzee
Cicilia

Sinds kort werk ik als surveyor bij Boskalis. In deze hoedanigheid hoop ik heel wat van de wereld te gaan zien! Ik heb het voornemen (ook niet meer dan dat...) om hier kleine updates te plaatsen voor mensen die geinteresseerd zijn. Als er tijd voor is natuurlijk... Werk gaat voor!

Actief sinds 12 Nov. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2143

Voorgaande reizen:

10 November 2015 - 19 November 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: